Diskuse

Burkiny a já

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

díky za ženský pohled na tu, momentálně tak žhavě politickou záležitost. Mně ten humbuk kolem toho připomíná dětské rozbíjení báboviček na pískovišti. Ty mně bábovičku, já Tobě hrad. Smutné i směšné.

0 0
možnosti
Foto

R^díky za vzdělání. :-) Moc pěkně se to čte. Hezký den.

1 0
možnosti
Foto

Soňo, díky za pochvalu, to se taky moc pěkně čte.

0 0
možnosti
Foto

Burkiny asi na Miss mokré tričko nebudou tím správným úborem.;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Kláro, přesně tohle mě napadlo!

0 0
možnosti
DV

D22a84v26i21d 18V15l90k

21. 9. 2016 16:48

A mně je to jedno, ať si nosí kdo co chce, ale já si taky budu nosit co chci a taky jsem si všiml stého blogu. Od kolika se dává VIP od tisícovky?? To dáš Zuzko a doufám, že jste si s panem Zajícem pořádně romanticky odpočali:-) Rád jsem si Tě přečetl po čase :-)

2 0
možnosti
Foto

Davide, kdyby mi Radka neprozradila, že mám stovku, tak jsem si toho nevšimla. VIP jsem byla na lidovkách a bylo mi to celkem k ničemu. A co se týká plavek - nejlepší to bylo bez nich, to dá rozum. Jsem soudná a nejsem co jsem bývala, proto plavky vcelku, no jo...

0 0
možnosti
BD

A ́t si každý chodí i koupe v čem chce.

A svinčik na stole má mnoho národů. Takoví Francouzi jsou v tom borci.A někde to patří i k vyšší společnosti. Uklízet po sobě v restauraci jsme zažil jednou v životě u kolegy. A byl to trapas, protože uklízel právě po kolegovi z Francie. Jeho vrchol stolování byl vhození kornoutu se zmrzlinou přímo na své nové světlé sako za několik tisíc korun. A chechtal se tomu jako malé dítě. Jiný kraj - jiný mrav.....V

0 0
možnosti
Foto

souhlas - ať se každý koupe v čem chce. A mít svinčík na stole, no...mně se to prostě nelíbí a nedělám to.

0 0
možnosti
Foto

R^Raději viděti dámu příjemně oblých tvarů v bikinách než jakoukoli ženu v burkinách:-);-D

0 0
možnosti
VF

Měla bych zlepšovák. Burkiny by mohly být nafukovací. Z venku by to nebylo vidět a pro neplavkyně by to bylo bezpečnější. Na pláži by se nenápadně vyfoukly.

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, tak úplně především- - blahopřeji Vám ke stovce... no a dneska mi čekejte na mejdanu... abych pak já věděla - JAK.

A z Vašeho článku si vezmu jedno, co se mi obzvlášť líbí. Váš reportážní pocit, autentický ... jak, i když máte k onomu a tomu asi také ,,pohled, postřeh a výhradu,, ale vnímáte, že je to oblečení dělá dámami a že to skoro vypadá, že tu vážnost nemalou mají. Toho si moc cením. Nezastřené mysli s opravdovým cinknutím pocitu tady a teď... a ne z jaxeřikáR^

pominu rozbor svého posledního moře a úboru českých turistů a turistek k večeři...:-)

3 0
možnosti
Foto

No jo! Já zapomněla, že mám stovku! Tak to si dám asi decku vína přinejmenším!

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik