Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

a panove si pry v hospode povidaj o vojne ....to je teda lituju, rodicka 1978 a 1986, snad radsi tu vojnu ....

0 0
možnosti
Foto

Ivano, tak to jsme skoro spolurodičky...já 1977 a 1983.

0 0
možnosti
Foto

;-DNevím, jestli se jako matka teoretička můžu taky bavit? Protože představa, že mě to třeba taky někdy čeká, no...;-)

0 0
možnosti
Foto

Kláro, nebojte, dnes je to jinej level, každopádně s tím holením určitě!

0 0
možnosti

kdo tohle holil? preholit? - vyprsknul jsem caj, nastesti ne vsechen na klavesnici. priste varuj! moc fajnovy cteni, diky

1 0
možnosti
Foto

Marku, víš, že jsem se tehdy taky musela smát, i když mi teda nebylo moc do smíchu, hlavně jsem se bála o miminko...

0 0
možnosti
Foto

Vaše ́Reportáž psaná na hekárně ́ je fakt vtipná, tedy některé pasáže zavánějí trochu hororem: tupá žiletka nebo jehla (to si raději ani nepředstavuji). :-):-):-)

0 0
možnosti

Hele, Zuzano ... jestli doteď držíte pohromadě, tak Vás asi sešila dobře ... ne? ... bych ji dal za jedna ... a s tím holením ... minulý týden jsem se také pořezal ... rozlobilo mne to ... to ano ... ale známku bych si za to nesnížil! .-))

.

R^

0 0
možnosti
Foto

...tak já si nestěžuju a ani žádný návštěvník v této oblasti...mně jí bylo líto, ta tréma, no hrozný...;-)

0 0
možnosti

D17a30v73i62d 36V29l53k

5. 9. 2016 15:04

Zašito kopytem. To může poznamenat rodinný život do konce soužití. Za vzpomínky a nahlédnutí do ženského života za jedna Zuzko:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Davide, neboj. Když jsem čekala druhý dítko, pan doktor (jinej, už v Praze), si myslel, že jsem prvorodička. A dík za známku!

1 0
možnosti
Foto

R^Zuzano, Váš smysl pro humor je obdivuhodný a já zaslouženě smekám. Tedy jen pomyslně, ale mít teď tady za stolem klobouk, tak smeknu doopravdy:-);-D

2 0
možnosti
Foto

Honzo, když von ten čas fakt všechno hojí. I to moje tělo zdevastovaný kleštěma. to byl horor!

1 0
možnosti

my si první porod odbyli hodně rychle. do porodnice jsme dojeli někdy v půl osmé večer a ve čtvrt na devět bylo po všem. na sále byla jenom asistentka, takto manželčina kamárádka a moje maličkost. takové hodně soukromé

1 0
možnosti
Foto

Jiří, to vám moc přeju, hlavně vaší ženě teda.

0 0
možnosti
Foto

Zuzko:)))))R^ reportáž teda skvělá a směju se tu všemu .... a zblízka pak zkoumá své dílo;-D

Myslím, že musíte být moje kamarádka El , která mi popisovala něco nachlup stejného...jedna šila, dvě koukaly, jestli šije dobře....A říkala mi taky El... rozmysli si dobře, holka, začít rodit v neděli odpoledne a v létě... doktoři na koupališti nebo u bábovek s kafem, pusto jak v hradu a v noci nad tebou netopejři. Ráno ti bude jedno uplně všechno:-)R^

2 0
možnosti
Foto

no jo...Terezka se narodila v neděli dopoledne, von to nebyl celej víkend, jak jsem si uvědomila. Ale pusto tam teda bylo, to jooo...

1 0
možnosti
Foto

to by si měli povinně přečíst všichni chlapi-ale ty zajímá spíš kde se která modelína svlékla a o kolik si nechala zvětšit prsa;-) a pak ještě fotbal a pivo!!

1 0
možnosti
Foto

Libuše, nenechte se zmást. Pivo je fajn a fotbal často za moc nestojí. Ale ta prsa? Tisíckrát raději malá a povislá než vycpaná nějakou umělou hmotou.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS