Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hlásím se do klubu! Členství mi vypukne v listopadu!!!!

0 0
možnosti

Nu a pak se divíte,že by se mělo jít dodůchodu v 70 letech. Buď důchod,nebo zaměstnání.Vyprávěl mi jeden známý,že takoví důchodci přistoupí na všechno,takové má zaměstnavatel nejraději,oni mají své jisté.

0 0
možnosti
Foto

Taky bych to tak nastavila, práce nebo důchod. No ale když to jde takhle a v práci mě potřebují, tak ještě chvíli vydržím.

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, vítejte "do klubu".R^ Já už protestovala nedávno, snad uspějeme;-D

http://stanclova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=521330

0 0
možnosti
Foto

Jitko, koukla jsem, moc pěkný článek! Hlavně že si z toho umíme dělat legraci!

0 0
možnosti

My to máme, Zuzko, jednoduché. My už si někteří, po té slavné novele, důchodu ani neužijeme, půjdeme z práce rovnou "do futrálu". A to, že už nejsou (a nemohou být) buchtové babičky, o tom už jsem psala blog. A výrazy? Jsem taky pro toho rentiéra/ku. Konec konců, ty těžký háky, co prej budeme brát, si jiný název nežli renta nezasluhují ;-D

1 0
možnosti
Foto

Dášo, na jednu stranu jsem ráda, že mám svý jistý. Aspoň nějaká výhoda mého pokročilého věku. Mladší budou mít ten věk ještě pokročilejší, než se dočkají zasloužilé odměny.

1 0
možnosti
Foto

J92a23n22a 70M55a81j67o39v51á

23. 8. 2016 19:34

Zuzi, fakt? Neřekla bych...

No, moje oblíbená tetička si sama říká Seňora a odchodem z práce (nebavila ji - neseděla jí šéfka) doslova rozkvetla. Dělá milion a jednu věc a věčně nemá čas. Vzbuzuje to ve mně dokonce jistou naději :-).

1 0
možnosti
Foto

To mi připomíná jednu teď už bývalou kolegyni, dva týdny každému ukazovala, jak vypadá prduch a pak adieu. Občas se staví, odpočatá, vysmátá jak beruška a že prej nic nestíhá.8-o;-)

1 0
možnosti
Foto

ale ine.;-).. Zuzko, tak helejte... u Marka mý jednoduchý vyjádření...o tom žádná

takže:

Nepostrdůch - nepostardatelný.důch

Zkudůch - zkušený důchodce

Pradůdůch - pracovně důležitý důch....

nebo Fidůdůch .... firemně důležitý

Důchnatel - důchodce na telefon.

...Prašemin.... pracující šedá eminence

hezký blog a pohodadžez, ZuzkoR^:-)

2 0
možnosti

D39a45v47i46d 83V74l82k

23. 8. 2016 16:05

Sákryš taková exploze fantazie.8-o

1 0
možnosti

D92a24v66i23d 65V46l78k

23. 8. 2016 14:54

No já si to vůbec nedovedu představit,že bych měla naráz zůstat doma. Takže já budu makat do 75 a v 76 umřu a dobře mně tak. Jinak zábavný blogR^

0 0
možnosti

D18a30v63i18d 31V50l93k

23. 8. 2016 14:56

Teda měl zůstat-jsi mě rozhodila;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Prase?;-D Tak to ke mně ještě nedošlo, a že prduchů znám dost.

0 0
možnosti
Foto

R^Tak jste konečně dospělá, Zuzano, střevíčky nerozvážného dětství jsou pryč. Teď Vám teprve začne ten pravý plnohodnotný život, a my čtenáři budeme nedočkaví, jak nám o něm budete psát:-)

3 0
možnosti
Foto

Honzo, budu se snažit, co to dá!

1 0
možnosti

Mé babičce bylo 51 let když jsem se narodila já, ale to už byla babičkou 6 let. Klaťoučká bělovlasá stařenka v zástěře. Na rozdíl od vás bych šla do důchodu hned, abych konečně měla čas na své koníčky a hlavně si užila vnoučat, dokud jsou malá a babičku chtějí. Bohužel se ze mně stane důchodce až když na ně poleze puberta. Moje maminka odešla do penze v 55 letech, byla zdravá a čilá, vnoučatům se včetně dědečka hodně věnovali, jezdili s nimi na výlety, vymýšleli spoustu aktivit. Když se vnuci sejdou (dneska už jsou sami rodiči), mají mnoho zážitků a vzpomínají na prarodiče s láskou.Já jdu do penze v 63 letech, abych fungovala jako 100% babička,musela by dcera rodit až v 38 letech. Jsou pozdní matky cílem? A je mi jedno, jestli budu důchodce nebo rentiér.

1 0
možnosti
Foto

Olgo, mě teda taky práce dost zdržuje, ale zase na druhou stranu do ní chodím docela ráda. Je to dilema.

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,42
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik