Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

To je dojemné. Mindu pozdravujte.:-)

Zažila jsem to dvakrát. Jednou nám někdo sdělil, že se naše fenka, když nepozorovaně vyklouzla ven, za rohem spustila se sličným kokršpanělem. Pouliční směs tak dostala něco ušlechtilé krve a narodilo se pět potomků. Dvě fenky jsme si nechali a když té jedné bylo asi sedm měsíců, začala dosti tloustnout a najednou se tak nějak ztěžka vlekla. Měli jsme strach, že je nemocná, odjeli na veterinu a tam nám oznámili, že budou štěňata. Zdálo se nám to zcela nemožné, leč druhý den ráno Lízinka zaječela a velmi rychle vyklopila tři. Vzhledem ke své nezletilosti na ně koukala jak vrána, mateřské pudy moc nepropukly, ale nějak se nám podařilo jim matku nahradit. Jedno si vzala kamarádka a dvě jsme si nechali.

Dlouho jsme si lámali hlavu, jak k tomu mohlo dojít, utekla jen jednou a ne zas na tak dlouho, ale sousedi nás zpravili, že ji přistihli, a teď se podržte, v incestním spojení s vlastním tatínkem. Ten pak ještě léta obcházel kolem našich a těšil se na zpustlé radovánky.

Bohužel jsou už všichni za nebeskou duhou. Máme ale pět jiných.

0 0
možnosti
Foto

R^ To jsou těžké, ale úžasné chvíle. GRATULUJI.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tak jste okusila povolání zdatné porodní asistentky. Mindě gratulka, mailčkým štěstí do života a Vám palecR^, Zuzano.:-)

0 0
možnosti
DV

D91a96v31i41d 41V28l63k

19. 8. 2016 13:26

Uf to by thriler. Tak mě napadlo jestli bych to zvládnul?? je to všecko někde na Googlu?? věděl bych kde stříhout a co desinfekce a je nutná vřelá voda, jak ve filmech?? Rád připustím, že tohle není moc chlapská záležitost. No hezký blog, rád jsem si ho přečetl a nakoukl do ženského světa.:-)V

1 0
možnosti
Foto

Davide, horké vody netřeba! A stříhá se to stejně jako u lidských miminek, kousek od bříška. Však taky pan Zajíc se díval jen zpovzdálí. A děkuju za návštěvu!

0 0
možnosti
ND

Krásný zážitek, prožitek a senzačně napsaný, Zuzko...R^

0 0
možnosti
Foto

Naďo, znáš to. Kočky, to je moje!

0 0
možnosti
Foto

Jitko, děkuju! Po tomhle porodu jsem zažila ještě jeden s naší Sisinkou, a ten byl moc smutný...kočky to taky nemají lehký kolikrát...

1 0
možnosti
MR

Nemám slov,tak jen R^,Minde i vám hodně sil a doufám,že budete fotit!

0 0
možnosti
Foto

Moniko, tohle se stalo před pár lety...fotila jsem furt! Minda právě spí v ošatce.

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,78
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik