Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To IQ to je Intenzita Qokání?

0 0
možnosti

Je nesmysl dělat si podobné testy na internetu. Nejen, že jsou značně nepřesné, ale navíc se z vás snaží vytáhnout peníze. Pokud nemáte známého psychologa, tak doporučuji zaplatit si ten test u Menzy. Vyjde to levněji a je to přesnější.

0 0
možnosti
Foto

Josefe, to je přece legrace...dobrý téma na článek. Já svoje IQ vskutku nijak neprožívám. Na gymplu nám dělali testy a na menzu bych tehdy dosáhla...

1 0
možnosti
Foto

R^Jeste jste mohla dopadnout hur, Zuzano. Klidne Vas na uvedeny mail mohli zacit otravovat scietologove nebo jina verbez, ze Vam to IQ radi zvysi:-(:-)

0 0
možnosti
Foto

Jo, svatá pravda, Honzo! Ale mně zvyšuje IQ čtení místních kvalitních blogů přece!

0 0
možnosti

kazdej jsme tak chytrej (vzdelanej) na kolik se cejtime, Zuzko

a no boze, ze nejsi genius, umis zase zpivat - a to o sobe muze rict jen malokterej genius!

1 0
možnosti
Foto

Marku, a taky psát, jsi zapomněl dodat! ;-) A stejně jako výše píšu Josefovi, já to vopravdu neberu nijak tragicky, to moje blond IQ...

0 0
možnosti
Foto

Hezké, karma. Já jsem podobný test zkoušel jen jednou a od té doby se jim vyhýbám. V tom mém testu byly sice až do konce otázky, které mi připadaly lehké, takže jsem čekal slavnostní pasování na génia, ale problém se objevil jinde. Po odeslání poslední odpovědi se mi místo potvrzení mé geniality objevila informace, že výsledek testu dostanu až po odeslání SMS. Asi už je čtenářům tohoto příspěvku jasné, že jedna SMS byla za 99 Kč.

6 0
možnosti
Foto

Karle, děkuji za pochvalu. No to se mi stalo taky! A taky se mi stalo, že otázky byly brnkačka, čekala jsem skvělý výsledek, ale fígl byl v tom, že se nakonec zeptali, kolikrát tam byla nějaká číslice. No tak to mě namíchli!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS