Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuzi, je to tak..člověk ulítává v oblacích někde na dovolené, pak se pomalu navrací a zjišťuje, že na něj doléhá realita, tzn., že se vlastně pomalu, ale jistě ocitá v prdeli...:-/;-D

1 0
možnosti
Foto

to je teda svatá pravda, Mirko.

1 0
možnosti

Stav našich silnic je katastrofální.

Tuhle jsme jeli z Krkonoš. Jedeme na Jičín a najednou - Jičín, Nová Paka - objížďka. Tak jedeme podle značení. No a po hodině cestování, jsme měli ceduli: Vrchlabí 3 km... ono nás to hodilo zase zpátky!

Ten den jsem měla pocit, že Jičín je nedobytná pevnost.

Když jsme po těch útrapách dojeli ku Praze, tak jsme se jen mlčky zařadili do zácpy a stáli a stáli... ufff!

1 0
možnosti

Bohuzel je to porad jeste tak. I kdyz ten kontrast uz neni takovy jako pred treba 20. roky. Rakousko je opravdu krasne. Skoda, ze uz nemame cisare, ale jen toho nejnizsiho slechtice.

0 0
možnosti
Foto

R^:-) Krásně popsané, pan Zajíc asi nebude rád, ale já se pobavila.;-D

0 0
možnosti
Foto

On to nečte...ale já myslím, že to není nic proti ničemu teda.

1 0
možnosti
Foto

Zuzano, škoda, že jste nepřidala nějaké foto. Ale hlavně, že jste dobře dojeliR^;-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, nebojte, foto bude! Už se na tom pracuje!

1 0
možnosti

Mlha přede mnou, mlha za mnou, slunéčko boží nade mou.

To jsem si říkala ještě nedávno. Pak jsem zabrousila na zprávy a vracím se ke sluníčku nade mnou. Činím tak v zájmu psychického zdraví.

Líbí se mně to Vaše "Zajíc sem, Zajíc tam". Moje známá odjela do porodnice, ptali jsme se jí na miminko. Odpověděla - zas je to Šváb. Přesto, že Šváb je vyslovován s láskou, zlatý Zajíc.;-)

1 0
možnosti
Foto

Moc hezky jsi to napsala, děvče! A výstižně! ;-D Skvělá glosa, že předchůdce pana Zajíce vyvraždil silničáře...R^ Tak si, holka, zvykej doma...;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS