Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko, hlavně si to oba užijte ve zdraví a čert vem ostatní problémy, ty nejsou podstatnýR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Hlavně, že jsi ve zdraví zpátky. Chtěla jsem Ti původně popřát krásnou válečku, a tak teda vinšuju jen bezbolestné zvyknutí na pracovní proces. A těším se na hlášení, jak bylo....R^

1 0
možnosti
Foto

Šárko, mám fofry...zejtra grilování s kamarádama, pozítří přivezou almaru, ve čtvrtek na kafe, no snad to zmáknu. K tomu to vedro...

1 0
možnosti
Foto

R^No, Zuzano, chtěl jsem Vám popřát krásnou dovolenou, ale ona už je pryč. Co se dá dělat. Tak doufám, že že jste to přestáli ve zdraví a ve štěstí a vůbec, že to bylo fajn.:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, přestáli, jak je patrné, ovšem záda mě teda berou...Napíšu článek, jak jsme se měli.

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,77
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik