Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vzpomínat se prostě má. Bylas tam šťastná a právě proto je dnešek o to horší...

1 0
možnosti
VV

Hezke, jen mi nejak chybi ten navrat do tenkrat asi jeste sedive a spinave a mozna i destive Prahy.

Navrat do vsednich dnu nebyva hezky.

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzano, je dobře, že jste to vydala dnes. Někomu to možná přijde nevhodné, ale ohýbat záda před teroristy je cesta do pekel, jakkoli je nám těch obětí líto.

PS: Kdysi jsem tam byl, jen krátce a pracovně na jedné konferenci. Ale je tam opravdu krásně a já si mezi těmi všemi sezeními ukradl i trošičku času na to neodolatelné moře:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, přesně tohle jsem si říkala.

2 0
možnosti
SB

Cílem naší cesty ovšem bylo městečko Port Grimaud.

.................

A co takhle Port Planchet, Port Bazin a Port Mousqueton?

2 0
možnosti
JT

docela nešťastné datum pro vložení, myslím že turisté v Nice mají dnes úplně jiné pocity

0 0
možnosti
Foto

tak to mají, naprosto souhlasím...Francie je nádherná země, mám ji moc ráda, ale nemůžu nic pro ně udělat, jen na ně myslet. A taky vzpomínat, jak mi tam bylo dobře...

4 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,77
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik