Diskuse

Do židlí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ale Šárko, nemáš zač!

0 0
možnosti
JP

J57a58n 51P68a47l54l87a67s

12. 7. 2016 20:56

Dobrý večer, opět prima čtení. Carminu jsem kdysi znal skoro zpaměti. S našima, s cizíma, kšefty po celém Německu... až se mi rozpadly noty a musel jsem si vyrobit vlastní (kdyby kolegové potřebovali, mohu zaslat v *.PDF, je to TB). Technicky nejtěžší je In Taberna, zvlášť když dirigent přepálí tempo. A když už má člověk dost, přijde Blanziflor et Helena, kde se v 1. basu řve ff až do géčka. Asi před 5 lety jsem tyhle kšefty přestal brát, hlasivky mi musí vydržet do penze.

Nechodí mi odpovědi z diskusí, neb jsem musel změnit mail a admini se na mé prosby o pomoc vyflákli, takže o noty si můžete napsat na jan.pallas@seznam.cz.

Zpěvu zdar a sborovému zvlášť!

0 0
možnosti
Foto

Milý kolego ve zpěvu, včera jsme to dali ve Smetance a bylo to....no skvělý!!! Děkuji za kulantní nabídku not, ale mám své a doufám, že se mi jen tak nerozpadnou.

0 0
možnosti
MS

Hlavně, že se vám nic nestalo. Na osamocené ovíněné ženy se uprostřed noci lepí všelijaká verbež.

0 0
možnosti
Foto

...tak já jsem zas tak moc ovíněná nebyla. A notama bych ho plácla a bylo by.

1 0
možnosti
Foto

R^Však jo, občas je potřeba pročistit hlavu a ve vedru k tomu stačí celkem málo:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, to jo, ale pak to ráno...

1 0
možnosti
ND
Foto

Jojo, někdy se to povede...a dnes pějeme ve Smetanově síni!

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik