Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvěle napsaný, ale muselo to bejt příšerný... Přesto jsem se smála nahlas, promiň, Zuzano...:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Byvaly kolega znamy usinac dokazal prejizdet Mirak metrem tam a zpatky, az ho posledni spoj vyhodil o pulnoci v Hostivari:-)

0 0
možnosti

Ještě že jste nedopadla jak chudinka "kuchařinka" v Pitavalu města pražského.

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Zuzanko, hezké čtení, ale musím tě lehce korigovat.

Odolena Voda NENÍ Odolená Voda proto NIKOLI k Odolené Vodě, ale k Odolena Vodě.

Jméno té obce totiž nepochází z toho, že by se tam "voda odolila", nýbrž z toho, že ta obec patřila rytiři Odolenovi.

0 0
možnosti
Foto

no jo porád...já vím, ale neopravím, páč by tento diskuzní příspěvek ztratil smysl,

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik