Diskuse

Horké chvíle

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, řidiči... Mamka jednou líčila, jak jela do práce do Vraného. Dolů ze Zvole jsou serpentiny, které se bojím projet v létě osobákem. Tak tam jela v zimě autobusem a řidič řval do telefonu "Vole, mně to nebrzdí, vole!" Asi kecal, protože dojeli...

0 0
možnosti

Lásko, zavři se do pokoje ...

.-))

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzano, Vy jste to nepochopila. On se stará o to, aby jeho cestující přijeli do práce plně probuzení a navíc se spoustou adrenalinu v krvi, protože pak jim jde všechno lépe od ruky;-D

To my máme jen "Joudu" (jak jsme si jednoho takového překřtili). Ten jezdí zásadně pozdě, dokonce i mezi vánočními svátky a Novým rokem, když jsou silnice i autobusy prázdné, je schopen udělat si aspoň takových pět minut, asi aby nevyšel ze cviku:-)

1 0
možnosti
Foto

Hmmm, jsi odvážná holka. Já bych asi při spatření daného pana řidiče, dala nohu ze schodu zase dolů...a utekla do bezpečí za nejbližší keř, kde bych vyčkala na další spoj...i když čekání z duše nesnáším a riskovala bych tím i pozdní příchod kamkoliv :-)

0 0
možnosti
Foto

Helenko, to by ses taky nemusela do tý práce dostat. Jsou různý týpky, nejen spící řidič...dojíždění je velký dobrodružství

0 0
možnosti
Foto

Dobrej budíček. Po tom musíš bejt celej den jak čečetka...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

hihi, jak vypadá čečetka? jestli jako já, tak to teda není žádná výhra...

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,73
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik