Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co já jsem se za život najezdila do Litomyšle... a žádná VIP :-) gratuluju, Zuzko :-)

0 0
možnosti
Foto

Gratuluji k výhře a ke krasnemu zážitků.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^To musela být nádhera:-)

0 0
možnosti

Litomysl je v mym letnim itinerari uz dlouhy leta. LETOS TO BUDE! a ten koncert fakt zavidim...muselo to bejt!

0 0
možnosti
Foto

Tys eště nebyl v Litomyšli? V lázních ducha????

0 0
možnosti

nedávno jsme byli se synem taky VIP. sice ne na tak skvělé akci jako vy, jenom na fotbale, nezasloužili jsme o to v soutěži, ale bylo nám to věnováno, ale i tak to stálo za to :-)

0 0
možnosti
Foto

To věřím, všechny akce jsou bezva a fotbal se synem stoprocentně!

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik