Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nic si z toho nedělejte, já jsem podobně nevyhrál Škodu Superb.

0 0
možnosti

Zuzko, bacha na Vlka, jde po Tobě!! ;-D:-P

Jinak, k tomu článku, já bych tam taky tu devítku nechala....snad jsem Tě tedy uklidnila...;-);-D

0 0
možnosti
Foto

No joooo...von není vlk jako Vlk!

0 0
možnosti

D81a72v71i24d 25V56l26k

8. 6. 2016 17:43

No vida vida Zajícová. V zaujálech s Vlkem Nu pogodí zajac.

2 0
možnosti
Foto

R^Zuzano, berte to z te lepsi stranky. Treba byste se kvuli te vyhre pohadali, rozesli a ted byste nebyla pani Zajicova:-)

0 0
možnosti

;-D Co já se o tobě, Zuzko, ještě nedozvím? ;-D

0 0
možnosti

D24a95v81i72d 86V84l38k

8. 6. 2016 14:19

No a co byla druhá cena? Svatba v Karibiku???

0 0
možnosti
Foto

čoveče, druhá cena nebyla. První bral všechno.

0 0
možnosti

Vyvěsit si výsledky na lednici mi přijde stejně sadistické, jako postavit kotec, ať už králíkovi či zajícovi, vedle trouby .-)

1 0
možnosti
Foto

Michale, teď jste mě dostal! Jste vtipnej

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,78
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik