Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, technika je dneska už takhle chytrá.8-o;-);-D

0 0
možnosti
Foto

Kláro, já bych spíš podezírala z chytrosti naše kočky.

0 0
možnosti
Foto

Ještě se mi to nestalo, ale už jsem o něčem podobném slyšela. Prostě si nějak najedou samy, asi jak je to níže popsáno. Já ještě neupgradovala - zatím. Ale v práci je mám a není s nimi žádný problém. Naopak, připadají mi uživatelsky dost příjemné. Tak uvidíme.

0 0
možnosti
Foto

...taky nemám problém, ale přišlo mi to vtipný celkem, to víte, co by jeden neudělal pro čtenářstvo

0 0
možnosti
DK

Tak to se musím kočičáků zastat - v nemocnici žádný nemáme a přesto jsem takhle přišla z oběda a ejhle - upgrade... Technici mi pak sdělili sladké tajemství, že stačí myší najet na to otevřené okno, aniž by na cokoliv kliknul a desítky se samy, později (klidně za týden), nainstalují... Mmch, jde to poměrně snadno vrátit zpět :-)

0 0
možnosti
DS

S tím "poměrně snadno vrátit zpět" bych si dovolila nesouhlasit. Mně se, obdobně jako Zuzce, taky nainstalovaly samy, aniž bych cokoliv vědomě odklikla (naopak, varovány synem i manželem jsem je vehementně odmítala). Instalaci jsme nezabránili (byli jsme mimo pc), tak jsme jen odmítli jejich spuštění. Provedla se reinstalace na "sedmičky", ale zůstalo tam spousta much (mimo jiné mi nešlo spusitt žádný prohlížeč ani vstupovat do diskusí), které pak manžel celou sobotu napravoval. Ale ufff mám své sedmičky zpět.

0 0
možnosti
MV

ja tu nabidku desitek porad chytre oddaluju a do ty doby musim zjistit, jak je u sebe ouplne nechtit a dat tomu ten spravnej command...

0 0
možnosti
Foto

tak já jsem si už, Marku, zvykla. Von to není zas až takovej rozdíl.

0 0
možnosti
Foto

R^To je dobrý:-) Naše Linda sice byla literárně dost aktivní, tlapky na klávesnici jí jen hrály a počítačovou myš dokázala spolehlivě rozlišit od té skutečné, ale do technických záležitostí se nehrnula. Zuzano, Vy však máte kocoury, tak bych to skoro tipoval na jednoho z nich.:-)

0 0
možnosti
Foto

No když se kouknete na výraz našeho Mourka, tak bych to taky tak viděla.

1 0
možnosti
VV

Diky, jako vzdy jste pobavila.

0 0
možnosti
Foto

Vladimíre, to jsem ráda a děkuju, že mě čtete!

0 0
možnosti
DV

D80a27v59i12d 24V60l89k

6. 6. 2016 12:39

No já když jsem měl doma kocoura, byl to boj kdo z koho;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Vlk kontra kocour? To je skoro jako u nás! Kdo u vás vedl? U nás je kočičí přesilovka, zajíc nemá šanci, natož Besinka (kníračka)

0 0
možnosti

..jo jo,kočky jsou bytosti fikaný ;-)

Pěkný den,přeju.

0 0
možnosti
Foto

Katko, zvlášť když jsou čtyři!

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik