Víkend podle migrantky

14. 01. 2020 9:57:19
Leden a únor jsou takový nanicovatý měsíce. Zima, brzo tma, skončila vánoční koncertní smršť a do jara je daleko.

Byly kdysi časy, že napadl sníh i v nížinách, dokonce se stalo, že jsme měli uhelné prázdniny, a to bylo úplně nejlepší. Poslední dobou se nám o sněhu může jen zdát, takže leden i únor jsou měsíce nejen nanicovatý, ale i nudný.

Už pátý měsíc mám status migrantky. Zvykla jsem si na svobodu a čím dál víc bych chtěla být ve svém. Mít svůj domov. Jak se rok s rokem vyměnil, je to nutkání čím dál silnější. Jenže tohle nijak neovlivním, musím prostě počkat a doufat, že to nebude dlouho trvat a já vyměním podnájem za svůj domov. Na jaře chce hnízdit kdejakej pták, tak není divu, že i Zajícová chce mít svůj pelíšek.

Moje nová práce je zatím ve stádiu domlouvání, a tak můžu ráno klidně spát, do kdy chci. Má to svoje výhody, být nezávislá, jen se trošku obávám vlastní lenosti.

Například tuhle sobotu a neděli. Naordinovala jsem si poznávací výlet, protože jsem měla po dlouhé době víkend bez zpívání. Počasí připomínalo spíš jaro. Vyrazila jsem brzo po obědě.

U rybníka je moc pěkná hospůdka, kde mají spoustu dobrých věcí a taky hezkej záchod.

Není to jediná hospůdka u rybníka, tuhle druhou prozkoumám příště.

Moje poznávací, a nebojím se říct vlastivědná vycházka, zde za kostelem skončila. Vlezla jsem zbaběle do autobusu. Zajímalo by mě, jestli víte, kudy jsem se v sobotu toulala.

V neděli jsem se svezla do centra. Nejen kocháním přírody, ale i kulturou lze trávit víkend. Hádejte, kde jsem byla:

Jo, hádáte určitě správně, kino Lucerna jsem poctila svou návštěvou. Promítali filmVlastníci. Výběr to byl záměrný; taky se chci stát vlastníkem, tak abych věděla, co to obnáší. Po zhlédnutí filmu jsem plná rozporuplných pocitů. Jestli by mi koneckonců nebylo líp v podnájmu...

Mám v úmyslu mrknout na filmTeroristka a obzvlášť mě lákají Pražské orgie. Taky Ženská na vrcholu nezní špatně. Naopak vynechám Staříky a Ženy v běhu, tam mě žádná invence evidentně nečeká.

Autor: Zuzana Zajícová | úterý 14.1.2020 9:57 | karma článku: 26.18 | přečteno: 1234x

Další články blogera

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma článku: 31.25 | Přečteno: 1206 | Diskuse

Zuzana Zajícová

Voní člověčinou….prokristapána! (Malé vědecké pojednání o jistých termínech)

Všichni jsme lidi. No a jeden každý z nás je člověk. V každém člověku pak je srdce a duše. V některých pak srdíčko a dušička. Jeden by nevěřil, co všechno se v nás najde. A ještě ke všemu voníme člověčinou.

26.1.2024 v 12:14 | Karma článku: 23.73 | Přečteno: 615 | Diskuse

Zuzana Zajícová

Spala jsem s Mozartem aneb Jak na Nový rok, tak po celý rok

Která z vás může říct, že spala s Mozartem? Hádám, že žádná! Mně se to povedlo, jen teda nevím, jestli bych to chtěla po zbytek roku.

2.1.2024 v 12:48 | Karma článku: 32.15 | Přečteno: 1707 | Diskuse

Zuzana Zajícová

Nejlepší večírky jsou ty, na kterých jsem nejmladší a nejkrásnější

Konec roku je zasvěcen večírkům. Scházejí se příbuzní, kteří na sebe nemají jindy čas, a kamarádi, aby se radovali, že se spolu dožili konce roku.

19.12.2023 v 8:21 | Karma článku: 27.22 | Přečteno: 718 | Diskuse

Další články z rubriky Fotoblogy

Soňa Pražáková

Krok sem, krok tam ... cvak!

Také máte v mobilu chytrou aplikaci, která vám neustále sděluje, kolik kroků či kilometrů jste za den ušli? To je někdy dost ošidná záležitost. Stačí se jenom podívat na počet a hned nás to může svést k lenosti. Anebo ...

17.3.2024 v 20:01 | Karma článku: 15.00 | Přečteno: 205 | Diskuse

Veronika Foglová

Jedenácté výročí...

Jedenáctého března, čili předešlé pondělí, uplynulo jedenáct let, kdy jsem si ze Žamberka přivezla svůj první fotoaparát, který mě poté provázel dlouhé roky.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 13.57 | Přečteno: 140 | Diskuse

Martina Mičková

Královské město Olomouc

Není mnoho měst, o kterých bych mohla napsat, že mají velké množství památek, překrásné historické centrum, romantická zákoutí, univerzitu, orloj, zoologickou zahradu, botanickou zahradu, sportoviště...

16.3.2024 v 20:26 | Karma článku: 11.56 | Přečteno: 171 |

Marek Trizuljak

Obrazy

Výběr z březnových fotografií, občasné toulání v jiných končinách, nakročení k jaru ... ... ... ... ...

13.3.2024 v 19:58 | Karma článku: 17.93 | Přečteno: 202 | Diskuse

Marek Trizuljak

Když se zvedne opona ledu

Březnová přemítání ... ptactvo nebeské ... vody ... a slov škobrtání ... ... ... ... ... ... ... ...

12.3.2024 v 0:01 | Karma článku: 15.98 | Přečteno: 255 | Diskuse
VIP
Počet článků 426 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1229

Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Byla to láska na první pohled, říká hvězda Gilmorek o manželství s modelkou

Milo Ventimiglia (46), představitel Jesse ze seriálu Gilmorova děvčata nebo Jacka Pearsona ze seriálu Tohle jsme my, je...