Konečně jsem hogo fogo – mám silikony!

15. 04. 2019 12:41:36
Ano, je to tak, milý šokovaný čtenáři, i já jdu s dobou. Nyní je čas na upřímnou zpověď a tady je...

Jak mnozí z pozorných čtenářů již dávno odhalili, je mi něco přes padesát. Tedy, přes padesát mi bude asi pořád, zřejmě i za dvacet let; zkrátka, v dotaznících a při různých dotěrných rozhovorech mi už bude vždycky něco přes padesát. To jen pro všechny ty neodbytné zvědavce, co se v budoucnu budou pídit po mém věku, aby věděli a aby se zbytečně nepídili.

Tak tedy, ačkoliv jsem v pokročilém věku, jsem přesto v mnoha oblastech pozadu. Například v oblasti vybavenosti kuchyně. Ano. Musím se kajícně přiznat, že ještě před pár lety jsem trapně myla nádobí postaru, leč! Od jisté doby jsem hrdou majitelkou myčky osvědčené značky Electrolux. A nejen to! Nejen že nyní moje nádobí dosahuje lesku jako v těch reklamách, nejen že je moje domácnost zavalená výrobky 3v1, 5v1 ba i 7v1, ale nyní má své čestné místo v mé kuchyni i silikon! Pokud tedy valná většina laskavých čtenářů nezhynula neukojenou zvědavostí ohledně mých silikonů, nyní se zbylí živí čtenáři dočkají. Ano, mám zároveň s myčkou prvotřídní kvality i cosi ze silikonu. Jako bonus k myčce.

Při prvním nedočkavém otevření mé nové úžasné myčky na mě z jejích útrob vykouklo něco v celofánu. Při bližším ohledání jsem usoudila, že to pomůcka k dokonalém mytí nádobí nebude. Bylo to modré, srolované a zabalené. Po odstranění obalu se to hbitě vymrštilo, narovnalo a já zírala na dvanáct vytlačených kráterů v modré gumě. No ne, do té doby jsem si myslela, že mě hned tak něco nepřekvapí a vida! Stačilo něco z modré gumy a já si připadala jako kdysi moje babička před telefonem. Nevěděla jsem, co to je a na co to k sakru je. Naštěstí jsem objevila v útrobách myčky malý letáček, kde mi pozorný výrobce myčky sdělil, že mám neobyčejné štěstí, neboť jsem se stala v mimořádné akci majitelkou formy na dvanáct muffinů a to prosím vyrobené z TOP SILICONU! Takže, považte; jaké štěstí, nejen silikon, ale taky top! V in modrém provedení! V návodu jsem se taky dopátrala receptu, podle kterého vyrobím svých dvanáct muffinů, že budou všichni zírat. Že jim všem spadne čelist, až ochutnají moje muffiny ze silikonu!

Stála jsem uprostřed kuchyně a kajícně se rozhlédla. Všude kam oko pohlédlo se skromně krčily různé formy a pomůcky z litiny, keramiky a dřeva. Co teď? Přece nevyhodím bábovku po babičce, beránka po mamince, přece nebudu péct v modrém silikonu jen proto, že je top a in? Co si počnu? Chci jít s dobou, to jo, ale přece jen. Na bábovku z modré litinové formy mám tak nějak pořád větší chuť. Asi mám omezené schopnosti jít s dobou a taky mám strach, co ten šíleně modrý silikon udělá v troubě. Ať mi nikdo nevykládá, že přežije ve zdraví ten žár. A ta strašná barva! Zkrátka, milí čtenáři, svou nedůvěru jsem prozatím nepřekonala a můj silikonový in a top výrobek se krčí na dně toho posledního šuplíku, co v kuchyni mám. Moje staré osvědčené a léty prověřené formy se nemusí bát. Navíc od té doby, co mám výkonnou značkovou skvělou pomocnici myčku, jsou moje formy lesklé a nádherné, což se o modrém kusu silikonu rozhodně říct nedá. Pokud tohle čte nějaký zodpovědný designér od TOP SILICONU, chtěla bych ho poprosit, aby příště zvolil nějakou jinou barvu, třeba něco a la pálená keramika. Taky jestli by to šlo, tak aby ten silikon měl trochu tužší konzistenci, co se sice nedá srolovat do minimalistické ruličky, ale zase by ve mně nevzbuzoval ten neodbytný pocit, že to ty muffiny nemůžou ve zdraví přežít až do konce pečení, tedy pokud vůbec přežijí manipulaci ještě zasyrova.

P.S. tak mě napadá, jestli snad nějaký lascivní čtenář nečekal něco o pikantním popisu jiného výrobku ze silikonu. No, tak takového čtenáře musím ujistit, že pokud se do ňader dmoucích cpe něco podobného jako je moje modrá forma na muffiny, tak fuj, fuj, fuj! A jestli ten ňadrový silikon má stejné vlastnosti jako ten muffinový, tak co s tím potom v krematoriu? No? To je otázka...

Autor: Zuzana Zajícová | pondělí 15.4.2019 12:41 | karma článku: 23.16 | přečteno: 887x

Další články blogera

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma článku: 31.48 | Přečteno: 1218 | Diskuse

Zuzana Zajícová

Voní člověčinou….prokristapána! (Malé vědecké pojednání o jistých termínech)

Všichni jsme lidi. No a jeden každý z nás je člověk. V každém člověku pak je srdce a duše. V některých pak srdíčko a dušička. Jeden by nevěřil, co všechno se v nás najde. A ještě ke všemu voníme člověčinou.

26.1.2024 v 12:14 | Karma článku: 23.74 | Přečteno: 618 | Diskuse

Zuzana Zajícová

Spala jsem s Mozartem aneb Jak na Nový rok, tak po celý rok

Která z vás může říct, že spala s Mozartem? Hádám, že žádná! Mně se to povedlo, jen teda nevím, jestli bych to chtěla po zbytek roku.

2.1.2024 v 12:48 | Karma článku: 32.15 | Přečteno: 1709 | Diskuse

Zuzana Zajícová

Nejlepší večírky jsou ty, na kterých jsem nejmladší a nejkrásnější

Konec roku je zasvěcen večírkům. Scházejí se příbuzní, kteří na sebe nemají jindy čas, a kamarádi, aby se radovali, že se spolu dožili konce roku.

19.12.2023 v 8:21 | Karma článku: 27.22 | Přečteno: 718 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 29.69 | Přečteno: 574 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 52 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.66 | Přečteno: 302 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.79 | Přečteno: 527 | Diskuse
VIP
Počet článků 426 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1229

Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...