Někdy lítají pečení holubi…

25. 06. 2019 10:20:14
Na sportku a losy se nedá spolehnout, tam mi pšenka nekvete. Ovšem někdy se stačí koukat pod nohy. Nebo na televizi.

Určitě nejsem jediná, kdo žije od výplaty k výplatě. Každého jedenáctého mi na účet přistane obnos, jenž by teda mohl být mnohem vyšší, to je jasný. Ani se tam chudák neohřeje a už je ho půlka. To víte, hypotéka...pak zaplatím povinné platby – elektřinu a tak, no a zbytek už nestojí za zmínku. Pořád dokola.

Jenže občas si potřebuju vyrazit do světa. Jet s mými kamarády na výlet. A cestu zaplatit. Nějak jsem to dala dohromady, ale na účtu mi nezbylo nic.

Šla jsem ráno před odjezdem naposledy do práce, přemýšlela jsem, za co si koupím svačinu na cestu, jdu, koukám smutně, hlavu dramaticky sklopenou – a co nevidím! Přede mnou na cestičce leží složený papírek. Normálně tam ležela tisícovka! Fakt! Nikdo přede mnou, nikdo za mnou. Kdo by taky strašil venku v půl sedmý ráno, že jo. Tak jsem si tu tisícovku pěkně narovnala a hned jsem věděla, za co si pořídím svačinu na cestu!

Vyprávěla jsem o svém štěstí v práci kolegovi Kamilovi. Ten se zasmál a pravil, že i on měl takové štěstí. Jen nemusel koukat pod nohy, ale na televizi.

Kamil na chalupě budoval. Měl k ruce zedníka a spolu s ním stavěl a rekonstruoval. No a jak tak staví, kope a buduje, uklouzla mu noha a Kamil si zlomil kotník. Bylo po budování. Sanitka ho odvezla na Bulovku, tam mu kotník sešroubovali a musel zůstat v posteli. Kamil smutně ležel, sešroubovanou nohu na peřině a přemýšlel, jak to všechno zvládnout. No co, říkal si, stejně mi docházejí peníze, tak tu rekonstrukci odložím.

Kotník mu ale nedal spát. Naštěstí měl v nemocničním pokoji televizi. Pustil si ji hned to první bezesné ráno a koukal na nějaký soutěžní pořad na Nově. V soutěži padla otázka, Kamil znal odpověď, i poslal esemesku na inzerované číslo. Vzápětí přišla sestřička, šoupla mu do pusy teploměr a Kamil na soutěž zapomněl. Když mu přišla esemeska, že vyhrál 100 000 korun, málem si k tomu zlomenému kotníku přivodil infarkt. Fakt. Kamil vyhrál 100 000 a rázem bylo po problému. Když ho pustili z nemocnice, měl to už vymyšlené. Za výhru mu firma dodělala rekonstrukci a ještě zbylo na bazén! Jen chybělo na úpravy kolem.

Za rok šel Kamil znovu do nemocnice. Tentokrát mu měli z kotníku vytáhnout šrouby. Kamil se zákroku trochu bál. Nemohl v noci spát, a tak si zase k ránu pustil televizi. Novu. A zase tam běžela soutěž. Kamil zase znal odpověď. Zase poslal esemesku. No a zase vyhrál! Ne už 100, ale jen 30 tisícovek. Bylo na úpravy kolem bazénu. No uznejte, že za takových podmínek je zlomený kotník příjemná záležitost!

Poučení na závěr? Žádné. Dívám se cestou do práce pod nohy, ale na televizi brzo ráno se nekoukám. To je příliš velká oběť, tedy pokud zrovna neležíte se zlomeným kotníkem v nemocnici...

Autor: Zuzana Zajícová | úterý 25.6.2019 10:20 | karma článku: 24.39 | přečteno: 611x

Další články blogera

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma článku: 31.25 | Přečteno: 1206 | Diskuse

Zuzana Zajícová

Voní člověčinou….prokristapána! (Malé vědecké pojednání o jistých termínech)

Všichni jsme lidi. No a jeden každý z nás je člověk. V každém člověku pak je srdce a duše. V některých pak srdíčko a dušička. Jeden by nevěřil, co všechno se v nás najde. A ještě ke všemu voníme člověčinou.

26.1.2024 v 12:14 | Karma článku: 23.73 | Přečteno: 615 | Diskuse

Zuzana Zajícová

Spala jsem s Mozartem aneb Jak na Nový rok, tak po celý rok

Která z vás může říct, že spala s Mozartem? Hádám, že žádná! Mně se to povedlo, jen teda nevím, jestli bych to chtěla po zbytek roku.

2.1.2024 v 12:48 | Karma článku: 32.15 | Přečteno: 1707 | Diskuse

Zuzana Zajícová

Nejlepší večírky jsou ty, na kterých jsem nejmladší a nejkrásnější

Konec roku je zasvěcen večírkům. Scházejí se příbuzní, kteří na sebe nemají jindy čas, a kamarádi, aby se radovali, že se spolu dožili konce roku.

19.12.2023 v 8:21 | Karma článku: 27.22 | Přečteno: 718 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Helena Vlachová

Můj syn

Vždy jsem si přála mít tři syny. Jenže člověk míní a Osud mění. Nakonec zůstalo jen při jednom synovi.

19.3.2024 v 6:37 | Karma článku: 10.55 | Přečteno: 286 | Diskuse

Olga Medová

Útřivé

Nevstoupíš dvakrát do stejné... lavice. Lavice Dejvice, rýmovačka...Budova Fakulty architektury od Aleny Šrámkové. Plně obsazené řady. Přednášející za katedrou. Prezentace s fotografiemi.

18.3.2024 v 23:55 | Karma článku: 9.12 | Přečteno: 122 | Diskuse

Pavel Nitka

Jaký to je milý dědeček aneb Stářím moudrost nezískáš...

Vždyť určitě celý život pracoval, staral se o své blízké, jedl jen kvalitní potraviny a nikdy na veřejnosti nemluvil sprostě. Dokonce i mouchám vyrobil ve své dílně krmítko...

18.3.2024 v 19:20 | Karma článku: 12.17 | Přečteno: 453 | Diskuse

Ján Chomík

U kaderníka

Márne sa snažím spomenúť si, kedy som bol prvýkrát u kaderníka. Je to však pravdepodobne jedna z tých spomienok, ktorú moja pamäť už definitívne pochovala.

18.3.2024 v 18:37 | Karma článku: 7.43 | Přečteno: 117 | Diskuse

Josef Ulman

Ja ně prarassijskij...!

Včera jsem na jednom fóru dostal tip na video nechvalně proslulého Petra Hájka, ve kterém dělá rozhovor s Jindřichem Rajchlem.

18.3.2024 v 10:10 | Karma článku: 22.33 | Přečteno: 591 | Diskuse
VIP
Počet článků 426 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1229

Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Byla to láska na první pohled, říká hvězda Gilmorek o manželství s modelkou

Milo Ventimiglia (46), představitel Jesse ze seriálu Gilmorova děvčata nebo Jacka Pearsona ze seriálu Tohle jsme my, je...