Avšak není spravedlnosti, aneb Způsob tohoto léta zdá se být poněkud nešťastný

9. 07. 2018 9:02:49
Dva mé oblíbené literární citáty se hodí na tenhle začátek července jak...jako poklička na hrnec. Pánové Škvorecký a Vančura by koukali.

Jakmile jsem v tisku spatřila fotku budoucí ministryně spravedlnosti, zbystřila jsem. Konečně budu mít ve vládě svou zástupkyni. Pravou blondýnu! Začala jsem pátrat na internetu, abych se dozvěděla, cože je tahle fešná blondýna zač.

A to jsem teda neměla dělat. Kdybych zůstala v blahé nevědomosti, bylo by to rozhodně lepší. Jediné, co je na téhle mojí blond kolegyni hodné obdivu, jsou její vlasy, neb jak jsem zjistila z prověřených zdrojů, jsou pravé. A to při nejlepší vůli fakt nestačí, aby se dotyčná osoba stala ministryní, nota bene ministryní spravedlnosti!

Že se orientuje v oblasti králíkáren, že miluje Babiše a že umí slušně opisovat, to ví každý. Ale já jsem vypátrala ještě jednu podstatnou záležitost.

Představte si, že tahle paní pochází ze stejného města jako já. Z Moravské Třebové. To mě začalo zajímat, neboť jsem hrdou patriotkou a nelíbí se mi, když z mého rodného maloměsta pochází ministryně takového formátu, byť je to blondýna.

I rozhodila jsem sítě a považte, co jsem vypátrala! Tahle ministryně odložené spravedlnosti vůbec nepochází z mého milovaného rodného města! Ne ne! Ona prosím pochází z Křenova! Křenov je malá vesnice vzdálená deset kilometrů od Moravské Třebové. Chápete to? Králíci, plagiátorství, lezení Babišovi do, víte kam, a ještě k tomu mystifikace ohledně místa původu! Paní Malé asi nebyl její rodný Křenov dost velký. Moravská Třebová taky není bůhvíjaké veleměsto, ale přece jenom to asi zní líp, než nějaký Křenov.

Už netrvám na tom, aby byla ve vládě zastoupena jedna z nás pravých blondýn. Je vlastně úplně jedno, co máme na hlavě. Důležité je, co máme v hlavě. A úplně nejdůležitější je mít k takové funkci, jakou je vedení spravedlnosti, nejen srovnáno v hlavě, ale taky na ní nemít máslo. Máslo větší než Křenov s Moravskou Třebovou dohromady.

Proto volám: blondýny všech zemí, spojte se! Manifestujme proti jedné z nás, která nám dělá ostudu! Když to nepůjde po dobrém, půjde to po zlém! Jako trest navrhuji Malou Taťánu obarvit! Načerno!

Autor: Zuzana Zajícová | pondělí 9.7.2018 9:02 | karma článku: 22.79 | přečteno: 586x

Další články blogera

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma článku: 31.48 | Přečteno: 1218 | Diskuse

Zuzana Zajícová

Voní člověčinou….prokristapána! (Malé vědecké pojednání o jistých termínech)

Všichni jsme lidi. No a jeden každý z nás je člověk. V každém člověku pak je srdce a duše. V některých pak srdíčko a dušička. Jeden by nevěřil, co všechno se v nás najde. A ještě ke všemu voníme člověčinou.

26.1.2024 v 12:14 | Karma článku: 23.74 | Přečteno: 618 | Diskuse

Zuzana Zajícová

Spala jsem s Mozartem aneb Jak na Nový rok, tak po celý rok

Která z vás může říct, že spala s Mozartem? Hádám, že žádná! Mně se to povedlo, jen teda nevím, jestli bych to chtěla po zbytek roku.

2.1.2024 v 12:48 | Karma článku: 32.15 | Přečteno: 1709 | Diskuse

Zuzana Zajícová

Nejlepší večírky jsou ty, na kterých jsem nejmladší a nejkrásnější

Konec roku je zasvěcen večírkům. Scházejí se příbuzní, kteří na sebe nemají jindy čas, a kamarádi, aby se radovali, že se spolu dožili konce roku.

19.12.2023 v 8:21 | Karma článku: 27.22 | Přečteno: 718 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 17 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 11.18 | Přečteno: 207 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 15.52 | Přečteno: 353 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 4.98 | Přečteno: 99 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.80 | Přečteno: 564 | Diskuse
VIP
Počet článků 426 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1229

Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...