Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jsem (asi) geniální!

Nebo mám paranormální vlastnosti, o kterých jsem doposavad nevěděla. V poslední době se mi totiž stalo několik záhadných událostí, pro něž nemám racionální vysvětlení.

Posuďte sami:

Když pominu tragický skon našeho elektrokotle, jehož následkem bylo vybílení mých nasyslených finančních zásob, z čehož se hned tak nevzpamatuju, tak se mi udály – nebojím se říct - dva zázraky. A to zázraky na poli mnou příliš neprobádaném – na poli vědecko technickém!

Můj notebook je mi věrným pomocníkem už šest let. Jednoho krásného dne jsem při jeho zapnutí uslyšela znepokojivý zvuk. Jakoby volání o pomoc; prostě při zapnutí tlačítka se ozvalo pištění a obrazovka zůstala temná. Po několika vypnutích/zapnutích pištění ustalo a obrazovka naskočila. Hrklo ve mně jak v pendlovkách. Obávala jsem se o svoje poklady, ukryté v notebooku. Pištění se opakovalo čím dál častěji, vždycky při zapnutí počítače.  

Sebrala jsem milý notebook a odjela do práce, kde se to odborníky jen hemží. Můj kamarád bývalý kolega z grafiky ve zpravodajství Roman se mi jevil jako odborník nejlepší. I přivezla jsem mu můj počítač ke konzultaci.

Roman se snažil, leč můj notebook ani jednou nezapištěl. Roman ho prohlédl ze všech stran, vyčistil ho, naleštil a nezjistil žádnou chorobu.

  „Tvůj noťas je nad očekávání ve skvělé kondici,“ pravil, když mi ho odevzdával, „ale tak zasranej monitor jsem ještě neviděl.“

Zastyděla jsem se, poděkovala a slíbila, že budu monitor pečlivě čistit.

Pak jsme se shodli, že převoz zřejmě udělal mému přístroji dobře, že dobrodružná cesta příměstským autobusem, metrem a posléze autobusem městským mu jen prospěla.

Pár dní nato mě přestalo poslouchat rádio. Mám takové malé šikovné, dřív mi hrálo v kanceláři a od té doby, co kancelář nevlastním, má své místo v kuchyni. Pan Zajíc má v kuchyni  taky rádio, ale poté, co mi dost hlasitě vyčítal, že můžu za jeho často zaseklý knoflík zapínání, jsem se jeho rádia ani nedotkla a používám to moje. Abych vysvětlila: rádio páně Zajíce je letitý kousek, co se mu zasekává knoflík prakticky léta, bez ohledu na to, kdo na něj sahá.

No a to moje rádio mi najednou přestalo fungovat. Jelikož bylo trnem v manželově oku, podezření o násilném poškození bylo namístě.

I vzala jsem milé rádio, že ho odvezu do práce k odborné konzultaci. V příměstském autobusu se nic zvláštního nestalo, ovšem v metru se najednou z mého klína počaly ozývat podivné zvuky!  Na klíně jsem měla kabelku a v ní kromě jiného i to malé rádio! A to se najednou probralo a vstalo z mrtvých!

Od té doby zase v kuchyni hraje a já jsem přesvědčená, že cesta do Prahy byla tím uzdravujícím momentem, stejně jako tomu bylo u notebooku.

Pokud za to nemůže cesta dopravními prostředky, pak zbývají jen moje nadpřirozené síly, o nichž jsem neměla tušení. Nebo spojení obojího. Pokud se mi zase něco porouchá, vím, co mám dělat. Bez dlouhých cavyků to prostě naložím a vyrazím ku Praze. Jen bych potřebovala zjistit, jak by to šlo zařídit i s mezilidskými vztahy. Na ty asi tenhle fígl neplatí…

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Zuzana Zajícová | pondělí 12.3.2018 10:35 | karma článku: 23,31 | přečteno: 849x
  • Další články autora

Zuzana Zajícová

Já i vy máme štěstí

Vzpomínáte si na žebračky, držící v náručí zcela apatické miminko? Vyrojily se hned po revoluci 1989 a vydržely na pražských ulicích pár let.

15.4.2024 v 9:35 | Karma: 32,94 | Přečteno: 1163x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Jak jsem šla do pekla

...a to ještě ke všemu o Velikonocích. Navíc jsem se vrátila v čase, a to všechno dobrovolně. Někdy je to třeba...

2.4.2024 v 9:37 | Karma: 34,49 | Přečteno: 1857x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma: 31,64 | Přečteno: 1307x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Voní člověčinou….prokristapána! (Malé vědecké pojednání o jistých termínech)

Všichni jsme lidi. No a jeden každý z nás je člověk. V každém člověku pak je srdce a duše. V některých pak srdíčko a dušička. Jeden by nevěřil, co všechno se v nás najde. A ještě ke všemu voníme člověčinou.

26.1.2024 v 12:14 | Karma: 24,06 | Přečteno: 656x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Spala jsem s Mozartem aneb Jak na Nový rok, tak po celý rok

Která z vás může říct, že spala s Mozartem? Hádám, že žádná! Mně se to povedlo, jen teda nevím, jestli bych to chtěla po zbytek roku.

2.1.2024 v 12:48 | Karma: 32,21 | Přečteno: 1734x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Arizonští poslanci schválili zrušení 160 let starého zákona zakazující potraty

25. dubna 2024  6:54

Zákonodárci ve Sněmovně reprezentantů v americkém státě Arizona ve čtvrtek schválili zrušení zákona...

Poslední mrazivá noc. Od pátku se bude oteplovat, v neděli se vrátí letní teploty

25. dubna 2024  6:32

Ve čtvrtek budou ještě teploty podprůměrné a na horách může sněžit. V pátek ráno dokonce hrozí na...

Rusko vyrábí víc zbraní, než potřebuje na Ukrajině, varoval německý ministr

25. dubna 2024  6:13

Rusko podle odhadů německého ministra obrany Borise Pistoriuse už vyrábí více zbraní a munice než...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Velvyslanectví Thajského království
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant

Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat: 34 310 - 39 458 Kč

  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,78
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik