Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vůně muže

Je na čase, přátelé, věnovat se vůni mužů. Dokonce se točí filmy o tom, jak voníme my holky, ale kluci jako by nevoněli nebo co.  Naštěstí jsem tady já a napravím, co ostatní zanedbali. Sepíšu pojednání o vůni muže.

Že muži voní, jsem zjistila brzo. Nechodila jsem ještě ani do školy! Chlapeček jménem Aleš Turek byl jen o rok starší a – voněl. Bydlel s maminkou a tatínkem lékařem kousek od nás v nemocnici na ubytovně. Potkali jsme se na pískovišti a já si prostě už ve svých pěti letech všimla, že je na rozdíl od jiných kluků voňavý. Vím, že to byla zásluha jeho maminky, ale já si dodnes pamatuju tu vůni jeho svetýrku a tmavých vlasů. Asi jsem mu voněla i já, protože mě jedinou doprovázel k nám před dům a mě jedinou pozval k nim na televizi! Bohužel se brzo odstěhovali.

Jednou jsme se s kamarádkou vypravily do letního kina. To mi bylo asi čtrnáct a já si nevzpomínám, jaký se tehdy promítal film. Zato si dodnes pamatuju vůni kluka, co seděl hned za mnou. Tehdy jsem si ten film vůbec neužila, protože jsem byla zcela zmámená tím, co se kolem mě jako slabý vánek během filmu chvílemi  linulo. V řadě za námi sedělo těch kluků víc, a jak jsem při nenápadném pootočení hlavy směrem vzad zjistila, byli to kluci z gymplu. Nevím, který z nich mi tak voněl, ale dodnes bych ho podle vůně poznala.

Jsou ovšem muži, co si na sebe nalijí kdeco, ale přesto nevoní. Tedy voní, ale tak nějak nezajímavě. A neplatí, že čím víc vonícího prostředku tím líp.  Pak jsou tací, co jim stačí po sprše si jen tak poplácat mužné líce vodou po holení a je to ono. Holky se můžou zbláznit.

Nezáleží na tom, jestli má muž vlasy, nebo pleš, jestli je malý, nebo čahoun, jestli má břišáky, nebo pupík. Pokud voní, je to v cajku. Když my holky zaboříme nos do jeho ramene a ucítíme vůni pravého muže, zatočí se nám hlava a podlomí se kolena.

Můj první manžel mi nijak zvlášť nevoněl, i když v koupelně trávil hodně času a já ho podezírám, že byl tak trochu metrosexuálem. No jo, ale přehnaná starost o vlastní tělo ještě nezaručí, že se holka při zaboření nosu do ramene skácí prakticky v mdlobách.

 Zato můj nynější pan Zajíc…jo…když jsem poprvé zabořila nos do jeho ramene, zatočila se mi hlava a bylo to. Ať je to teď jak chce, pan Zajíc pořád voní, jen to už nemá takový účinek.

Každý den se mačkám v dopravních prostředcích a i tam se někdy přihodí, že mezi upocenými těly naleznu závan vůně muže. Možná je dobře, že jich není tolik, protože bych pak pro samé podlamování kolenou a motání hlavy nenalezla cestu do práce.

Když jsem v září změnila pracovní zařazení a z úřednice se stala rekvizitářka pořadu Sama doma, hned první den jsem byla zmámená vůní pravého muže. Ano, trvalo mi jen chvíli, než jsem identifikovala původce oné omamné vůně. Sympatický kameraman Zdeněk voněl tak skvěle, že nebýt mého dobrého vychování a jeho distingovaného chování, zabořila bych nos do jeho ramene. A nejsem sama, komu pan kameraman voní! I moje kolegyně Karolína přiznala, že i pro ni tohle je ta pravá vůně muže. A protože jsme obě ukecané, hned jsme kameramanovi Zdeňkovi prozradily, že v jeho přítomnosti jihneme a jsme tak nějak lépe naladěné. A on nám přinesl lahvičku pánského parfému, jenž nás tak uvádí do vytržení. Je sice prázdná, ale ta vůně…když nám je s Karolínou nejhůř, zaboříme nos do lahvičky a hned je na světě krásně.

Tenhle parfém je ovšem odněkud z ciziny a kameraman Zdeněk ho už nemá. Používá teď jiný, který na nás tak zázračně nepůsobí, ale stejně je to prostě chlap, co holkám voní. A ještě je s ním legrace.

Vůně muže je stejně důležitá jako je vůně ženy. Kdybych to uměla, natočila bych o ní film, aby to bylo fifty fifty.

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Zuzana Zajícová | pondělí 20.11.2017 9:03 | karma článku: 27,11 | přečteno: 1182x
  • Další články autora

Zuzana Zajícová

Já i vy máme štěstí

Vzpomínáte si na žebračky, držící v náručí zcela apatické miminko? Vyrojily se hned po revoluci 1989 a vydržely na pražských ulicích pár let.

15.4.2024 v 9:35 | Karma: 32,87 | Přečteno: 1161x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Jak jsem šla do pekla

...a to ještě ke všemu o Velikonocích. Navíc jsem se vrátila v čase, a to všechno dobrovolně. Někdy je to třeba...

2.4.2024 v 9:37 | Karma: 34,49 | Přečteno: 1857x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma: 31,64 | Přečteno: 1307x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Voní člověčinou….prokristapána! (Malé vědecké pojednání o jistých termínech)

Všichni jsme lidi. No a jeden každý z nás je člověk. V každém člověku pak je srdce a duše. V některých pak srdíčko a dušička. Jeden by nevěřil, co všechno se v nás najde. A ještě ke všemu voníme člověčinou.

26.1.2024 v 12:14 | Karma: 24,06 | Přečteno: 656x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Spala jsem s Mozartem aneb Jak na Nový rok, tak po celý rok

Která z vás může říct, že spala s Mozartem? Hádám, že žádná! Mně se to povedlo, jen teda nevím, jestli bych to chtěla po zbytek roku.

2.1.2024 v 12:48 | Karma: 32,21 | Přečteno: 1734x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Desítky miliard dolarů pro Ukrajinu a zákaz TikToku. Biden to podepsal

24. dubna 2024  17:16,  aktualizováno  17:18

Aktualizujeme Ve středu podepsal americký prezident Joe Biden po několikaměsíčním schvalování v Kongresu zákon...

Izrael pokročil v přípravě akce v Rafáhu, civilisty ochrání, uvedl mluvčí vlády

24. dubna 2024  16:55

Izrael pokročil v přípravách pozemní operace namířené proti palestinskému hnutí Hamás v Rafáhu na...

V nahrávkách si stěžoval na bankovky. Bystroně z AfD potápí důkazy

24. dubna 2024  16:53

Nové důkazy v kauze německého politika strany Alternativa pro Německo Petra Bystroně potvrzují...

Bývalý ředitel finančního úřadu kryl úniky a bral „dárky“, dostal podmínku

24. dubna 2024  15:01,  aktualizováno  16:48

Bývalý ředitel brněnského finančního úřadu Miroslav Kuba si už třikrát vyslechl podmíněný trest za...

  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,77
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik