Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Blondýna (zase) v akci aneb Marek je nejlepší!

Poslechla Markovu radu a zkusila to se zavřenýma očima. Trochu jsem teda podváděla, to přiznávám....

Ale třeba jít po chodbě v práci, kde nikdo nebyl, žádná překážka se nevyskytovala a chodím tudy několikrát za den, tak tam jsem to zvládla.

Doma mi to taky šlo; sejít po schodech do přízemí a trefit na záchod, aniž bych si urazila hlavu. Ale Marek má pravdu. Leccos jde, když zavřete oči, ale číst, číst ani náhodou!

Marek nás, co čteme jeho blogy, pozval na křest knížky, a to ne jen tak ledajaké knížky! Je určená dětem, co mají oči pořád zavřené…

Mám Marka ráda a taky se mi líbí jeho kamarádky Jiné Laně, proto jsem se vypravila na ten slavný křest.

Jelikož pracuju na Kavčích horách, měla jsem to na místo činu doslova coby kamenem dohodil; v Pakulu se to mělo odehrát, jak jsem byla skálopevně přesvědčená. I vyrazila jsem o pár minut dřív z práce, abych stihla začátek, plánovaný na 16 hodin. Mírně poprchávalo, vzduch voněl, na nedalekém Vyšehradu to začínalo pučet, prostě krása! Obešla jsem Palác kultury kolem dokola, leč nikde jsem nenatrefila ani na kavárnu, ani na Marka, ani na Jiné Laně. Paní ve vrátnici se mi koukla do plánů akcí a kroutila hlavou, jako že ne, u nich že to není.

Tak jsem vylovila mobil, nalistovala stránky Markova blogu a hle…on to sice byl palác, ale Veletržní! To víte, pro blondýnu palác jako palác…

Do toho správného paláce jsem přifuněla před půl pátou a hned jsem narazila na tu správnou kavárnu a taky na Marka a laně a knížku. Naštěstí se ještě nezačalo, a kdybych byla ješitná, pomyslím si, že se čekalo na paní Zajícovou. Marek seděl na schodech s další mně milou blogerskou kamarádkou Mirkou. Byli jsme takový blogerský trojlístek.

Křest se zpozdil, ale mně to nevadilo, stačila jsem trochu vychladnout z toho běhu mezi paláci. Slova se ujal pan redaktor z rozhlasu, co sice nevidí, ale zato moc pěkně povídá. U mikrofonu se vystřídaly i tři Laně, výtvarnice, pán, co knížku tiskl a taky náš Marek. Pak se taky z knížky četlo! Pan redaktor pomocí prstů a bylo to něco. Nevěřila bych, jak plynule a s citem se dá číst pomocí ruky…

Když četl Marek, tak to bylo taky moc hezký, ale to mě nijak nepřekvapilo.

No a pak jsem musela utíkat jako správná venkovská řepa na autobus, takže vám nemůžu sdělit, jestli se křtilo šampusem, nebo jak vlastně.

V každém případě jsem se ale moc ráda zúčastnila a děkuji tímto Markovi, že dal na blog zprávu a že je takový, jaký je. Marku, jsi prostě nejlepší!

 

zde link na Markův článek o knížce:http://valicek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=596581

 

Autor: Zuzana Zajícová | středa 5.4.2017 9:19 | karma článku: 22,20 | přečteno: 847x
  • Další články autora

Zuzana Zajícová

Já i vy máme štěstí

Vzpomínáte si na žebračky, držící v náručí zcela apatické miminko? Vyrojily se hned po revoluci 1989 a vydržely na pražských ulicích pár let.

15.4.2024 v 9:35 | Karma: 33,00 | Přečteno: 1166x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Jak jsem šla do pekla

...a to ještě ke všemu o Velikonocích. Navíc jsem se vrátila v čase, a to všechno dobrovolně. Někdy je to třeba...

2.4.2024 v 9:37 | Karma: 34,54 | Přečteno: 1859x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma: 31,64 | Přečteno: 1307x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Voní člověčinou….prokristapána! (Malé vědecké pojednání o jistých termínech)

Všichni jsme lidi. No a jeden každý z nás je člověk. V každém člověku pak je srdce a duše. V některých pak srdíčko a dušička. Jeden by nevěřil, co všechno se v nás najde. A ještě ke všemu voníme člověčinou.

26.1.2024 v 12:14 | Karma: 24,06 | Přečteno: 657x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Spala jsem s Mozartem aneb Jak na Nový rok, tak po celý rok

Která z vás může říct, že spala s Mozartem? Hádám, že žádná! Mně se to povedlo, jen teda nevím, jestli bych to chtěla po zbytek roku.

2.1.2024 v 12:48 | Karma: 32,21 | Přečteno: 1734x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik