„Znala jsem jednoho…a on to byl estébák,“

9. 01. 2017 9:12:14
pravila blondýna zrzce. Seděly spolu v kavárně Café Louvre a probíraly život. Probíraly chlapy, jak jinak.

„No jo, on byl zajímavej, moc toho nenamluvil, štíhlej, sympaťák. Potkali jsme se tak nějak...náhodou, bych řekla. Vlastně jsme o sobě nic moc nevěděli, ale když jsem se mu tehdy v noci opřela o hruď, cítila jsem, že mu srdce bije jako o život a mně teda taky.“

Blondýna i zrzka ucucly víno a obě se zamyšleně dívaly z okna kavárny. Pršelo stejně jako tehdy v noci.

„Ta noc byla naprosto skvělá,“ vzdychla blondýna, „ on byl fakt báječněj, bylo to jako zázrak, když si to tak vezmu. Byla jsem tehdy tak trochu na dně a najednou se přichomejtne takovej senzační milenec...“

Blondýna se trochu zadýchala při vzpomínce na tu báječnou noc.

„A když jsme se pak viděli příště, měl bohužel povídavou náladu, a to byla chyba. Vyklopil na mě svůj životní příběh a mně se tak trochu zvedl žaludek. Představ si, že on byl před revolucí vysoký zvíře na vnitru! Mladej ambiciózní estébák! Po revoluci se mu de facto zhroutil svět. Z někoho byl najednou nikdo. No a jak mi to tak vykládal, vůbec si nevšiml, že jsem trochu ztuhla a že mi to teda rozhodně neimponuje. On se prostě domníval, že když nám to spolu tak pěkně jde v posteli, že jsem na stejné vlně tak nějak...všeobecně.

Když mi pak další půlhodinu líčil, jakej je chudák, že mu všichni hází klacky pod nohy, že musí řídit jen autobus a ne celou zeměkouli, tak jsem přerušila ten jeho monolog a zeptala se ho, co by dělal, kdyby nebyla revoluce a kdyby to bylo jako dřív. No a on se na mě překvapeně kouknul a řekl, že by byl dnes hodně velký zvíře na vnitru.“

„To je vůl,“ podotkla zrzka.

„Tak jsem mu na to řekla,“ pokračovala ta blond, „že kdyby to bylo bez revoluce a bylo by to jako dřív, tak bych si o něj neopřela ani kolo. A představ si, on to vůbec nemohl pochopit! Tak jsem mu vysvětlila, že jsme tehdy byli každý na jiným břehu. No a pak jsem zhodnotila celou situaci a doporučila jsem sobě i jemu, abychom se pro příště nebavili o minulosti ani o politice, protože bych ztratila ten správnej sexuální apetýt. A vlastně bylo dobře, že mi to řekl, protože jsem se nezamilovala. Do estébáka teda ne.“

„Dobře jsi mu to řekla,“ kývla zrzka.

„Jo. Taky mi svěřil, že píše paměti, v kterých celýmu světu objasní, jak to bylo. Jenže se to ten svět nedozví.“

„Jak to?“ otázala se zrzka.

„Umřel.“

Blondýna i zrzka cucaly víno a zamyšleně se koukaly z okna kavárny. Pršelo jako tehdy v tu noc, kdy se nemluvilo, ale milovalo.

Autor: Zuzana Zajícová | pondělí 9.1.2017 9:12 | karma článku: 32.25 | přečteno: 4952x

Další články blogera

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma článku: 31.48 | Přečteno: 1218 | Diskuse

Zuzana Zajícová

Voní člověčinou….prokristapána! (Malé vědecké pojednání o jistých termínech)

Všichni jsme lidi. No a jeden každý z nás je člověk. V každém člověku pak je srdce a duše. V některých pak srdíčko a dušička. Jeden by nevěřil, co všechno se v nás najde. A ještě ke všemu voníme člověčinou.

26.1.2024 v 12:14 | Karma článku: 23.74 | Přečteno: 618 | Diskuse

Zuzana Zajícová

Spala jsem s Mozartem aneb Jak na Nový rok, tak po celý rok

Která z vás může říct, že spala s Mozartem? Hádám, že žádná! Mně se to povedlo, jen teda nevím, jestli bych to chtěla po zbytek roku.

2.1.2024 v 12:48 | Karma článku: 32.15 | Přečteno: 1709 | Diskuse

Zuzana Zajícová

Nejlepší večírky jsou ty, na kterých jsem nejmladší a nejkrásnější

Konec roku je zasvěcen večírkům. Scházejí se příbuzní, kteří na sebe nemají jindy čas, a kamarádi, aby se radovali, že se spolu dožili konce roku.

19.12.2023 v 8:21 | Karma článku: 27.22 | Přečteno: 718 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 15 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 10.01 | Přečteno: 179 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 14.95 | Přečteno: 315 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 4.44 | Přečteno: 95 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.69 | Přečteno: 554 | Diskuse
VIP
Počet článků 426 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1229

Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...