Blondýna v akci (…zas je ze mě lázeňská krasavice!)

17. 11. 2016 10:41:50
Tak bych si byla myslela, že jsem už ostřílenou a po všech stránkách zkušenou matadorkou resortu lázeňského.

Ledva si to však o sobě pomyslím, stane se něco nepředvídaného. Nejsou to žádné tragédie, jen se jeden dost naběhá a nahledá. Furt ve střehu, říkám si, když odcházím na procedury, holka, furt ve střehu! Nezapomenout rozpis procedur, pantofle, plavky, koupací čepičku, gumičku na culík. Z procedury odcházejíc pak nezapomenout klíček od skříňky, rozpis procedur, gumičku na culík... je to šichta, vám povím.

Minulý týden jsem zapomněla rozpis procedur v plynové komůrce – neděste se, je to tam náhodou moc pěkné a nedělají tam ubohým klientům žádné nepravosti, naopak! Plynové injekce jen tak trošku pošimrají a zaručeně pomáhají! Jen já tam pokaždé zapomenu ten rozpis, což jsem si zatím pokaždé uvědomila zavčas, jen ten minulý týden ne...až večer jsem si na něj vzpomněla! Nemám ho! Co si počnu? Celou noc jsem nespala a ráno letěla hledat ten důležitý dokument. Naštěstí se objevil u hodných sestřiček. Od té doby ho střežím jako oko v hlavě; to víte, bez něj jako bych nebyla.

Pak byl pár dní klid...usnula jsem na vavřínech, a to jsem neměla. Dnes jsem si to vybrala se vším všudy! Plavky jsem teda měla a pro pantofle jsem se vrátila, ale jinak jsem se odebrala ku cvičení v bazénu jako novicka. Bez gumičky na culík a bez čepičky! Ta zatracená čepice je sice otřesná, ale když ji nemáte, do bazénu vás nepustí! I kdybyste měli hlavu jako koleno, čepičku mít musíte, v tom jsme si všichni rovni. Za minutu byl nástup a já zjistila tenhle fatální nedostatek! On to není problém, když máte u sebe peníze, konkrétně deset kaček, ale ani ty jsem já trubka neměla! Naštěstí se nade mnou slitovala paní, co na rozdíl ode mě měla všechno, a zapůjčila mi kýžený peníz. Mazala jsem rychlostí blesku zakoupit čepičku k sestřičce. Čepička je sice strašlivá, ale má moc pěknou krabičku, skoro jako nějaká drahá francouzská kosmetika. Další problém nastal, když jsem se snažila všechny svoje vlasy narvat do útrob oné ozdoby hlavy. Šichta bez gumičky, to vám povím!

V šatně jsem si opakovala jako mantru veškeré propriety, jež nesmím zapomenout, a dala jsem to. Jen jedna paní zapomněla u bazénu rozpis a já jsem to nebyla! Jsem dobrá!

Autor: Zuzana Zajícová | čtvrtek 17.11.2016 10:41 | karma článku: 21.59 | přečteno: 698x

Další články blogera

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma článku: 31.48 | Přečteno: 1218 | Diskuse

Zuzana Zajícová

Voní člověčinou….prokristapána! (Malé vědecké pojednání o jistých termínech)

Všichni jsme lidi. No a jeden každý z nás je člověk. V každém člověku pak je srdce a duše. V některých pak srdíčko a dušička. Jeden by nevěřil, co všechno se v nás najde. A ještě ke všemu voníme člověčinou.

26.1.2024 v 12:14 | Karma článku: 23.74 | Přečteno: 618 | Diskuse

Zuzana Zajícová

Spala jsem s Mozartem aneb Jak na Nový rok, tak po celý rok

Která z vás může říct, že spala s Mozartem? Hádám, že žádná! Mně se to povedlo, jen teda nevím, jestli bych to chtěla po zbytek roku.

2.1.2024 v 12:48 | Karma článku: 32.15 | Přečteno: 1709 | Diskuse

Zuzana Zajícová

Nejlepší večírky jsou ty, na kterých jsem nejmladší a nejkrásnější

Konec roku je zasvěcen večírkům. Scházejí se příbuzní, kteří na sebe nemají jindy čas, a kamarádi, aby se radovali, že se spolu dožili konce roku.

19.12.2023 v 8:21 | Karma článku: 27.22 | Přečteno: 718 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 12 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 14.26 | Přečteno: 268 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.10 | Přečteno: 456 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 5.18 | Přečteno: 112 | Diskuse
VIP
Počet článků 426 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1229

Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...