Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jsem tento týden neklidná

Jenom nevím, jestli nebudu neklidná už furt. Nebo aspoň tři týdny. Někdy je to nutné, býti neklidným, v rámci zachování tělesné i duševní rovnováhy.

Já totiž zase jedu do lázní! No a tam se to jen hemží šviháky a dobrodružství číhá na každém rohu, to ví každý přece, žejo. Takže dnes naposledy dlím pod jednou střechou s panem Zajícem, čtyřma kočkama a jednou kníračkou. Zítra – hurá – budu mít na tři týdny sama pro sebe pokoj i s balkónem a hlavně postýlku! Jo!

Chápete už, že jsem poněkud neklidná? No jo, ale jak jsem zjistila, je tento týden neklidný kdekdo, a to je nečeká jako mě pobyt v lázních!

I já jsem ve víru spousty práce v zaměstnání, podzimní virózy a balení zavazadel na pobyt v ráji zaznamenala, že se v naší drahé vlasti něco nekalého děje, co oprávněně zneklidní i leckterého kliďase, za jakého se s dovolením považuju.

Jelikož jsou tady od toho jiní psavci, aby důkladně a hlavně neustále rozebírali, jak to všechno je a jak by to být mělo, popřípadě jak nemělo, nehodlám zde unavovat rozbory událostí, tolikrát rozebraných, až z toho přechází zrak a rozum a vůbec.

Jen bych si dovolila trošičku připodotknout, že Ovčáček je naprosto neuvěřitelná bytost, vymykající se všemu, a takovou prostě nevymyslíš. Na závěr mého připodotku jen doplním, že můj prezident byl Václav Havel.

S tím neklidem je to takové…asi tomu moc nerozumím. Přistál mi v poště odkaz od několika neklidných. I přečetla jsem si petici a souhlasím prakticky se vším. Jen mi nejde na rozum, co se tím neklidem tak jako dosáhne. Z pohledu blondýny musím poznamenat, že našim vládním činitelům včetně páně prezidenta jsou neklidní úplně šumafuk. Nic se prostě nestane. Jak jsem zkoumáním odhalila, je na e peticích petic jak…jako máku. Petice se tvoří a podepisují jako na běžícím pásu. I já jsem tuhle jednu podepsala, jsouc po právu rozhořčena nad tristní dopravní situací mezi obcí Panenské Břežany a Prahou, zejména pak mezi úsekem Zdiby – Praha. Podepsala jsem - a nic. Situace je pořád tristní.

 Teď jsem taky rozhořčena a taky  po právu, jen se obávám, že můj podpis bude mezi neklidnými zcela k ničemu. Takže svůj neklid soustředím na svůj zcela zasloužený pobyt v lázních a pevně doufám, že mi lázeňské procedury přinesou kýženou nirvánu na těle i na duši, a kdyby se vyskytl nějaký sympatický švihák, co by přispěl k mé duševní i tělesné vyrovnanosti, byl by to ten nejlepší možný výsledek, jenž lze očekávati od kúry lázeňské.

Budu informovat!

 

 

 

Autor: Zuzana Zajícová | pondělí 31.10.2016 10:39 | karma článku: 23,54 | přečteno: 1013x
  • Další články autora

Zuzana Zajícová

Já i vy máme štěstí

Vzpomínáte si na žebračky, držící v náručí zcela apatické miminko? Vyrojily se hned po revoluci 1989 a vydržely na pražských ulicích pár let.

15.4.2024 v 9:35 | Karma: 33,00 | Přečteno: 1166x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Jak jsem šla do pekla

...a to ještě ke všemu o Velikonocích. Navíc jsem se vrátila v čase, a to všechno dobrovolně. Někdy je to třeba...

2.4.2024 v 9:37 | Karma: 34,54 | Přečteno: 1859x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma: 31,64 | Přečteno: 1307x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Voní člověčinou….prokristapána! (Malé vědecké pojednání o jistých termínech)

Všichni jsme lidi. No a jeden každý z nás je člověk. V každém člověku pak je srdce a duše. V některých pak srdíčko a dušička. Jeden by nevěřil, co všechno se v nás najde. A ještě ke všemu voníme člověčinou.

26.1.2024 v 12:14 | Karma: 24,06 | Přečteno: 657x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Spala jsem s Mozartem aneb Jak na Nový rok, tak po celý rok

Která z vás může říct, že spala s Mozartem? Hádám, že žádná! Mně se to povedlo, jen teda nevím, jestli bych to chtěla po zbytek roku.

2.1.2024 v 12:48 | Karma: 32,21 | Přečteno: 1734x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Kontrast v odvodech v Kyjevě a venku je neskutečný, říkají reportéři iDNES.cz

26. dubna 2024  16:04

Podcast Únava vojáků i civilistů na Ukrajině je vysoká, ale stejně tak i morálka. Redaktor Michal Voska a...

Žena nedbala varování své banky, falešným makléřům poslala přes milion

26. dubna 2024  15:57

Podvodníkům naletěla dvaašedesátiletá žena z Jičínska, která nedbala ani upozornění ze své banky,...

VIDEO: Strážníci v ulicích naháněli bagr, opilý řidič si jel pro cigarety

26. dubna 2024  15:42

Městská policie z Krupky na Teplicku zveřejnila video z netradičního zásahu svých strážníků. Ti...

Medaile z policistova hrobu nosil zloděj jako ozdobu klíčenky. Odhalila ho DNA

26. dubna 2024  15:36

Policie dopadla zloděje, který v říjnu roku 2022 v Ostravě-Vítkovicích ukradl dvě medaile z hrobu...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik