Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Z deníku krasavice lázeňské – Pravdivá zpráva z tančírny

Dočkala jsem se! Zúčastnila jsem se tanečního večera v lázních! A zde přináším objektivní zpravodajství.

Už od rána se to v lázních začalo hemžit novými návštěvníky. Byl pátek, a jak jsem pochopila, v pátek se do lázní vydávají milovníci wellness pobytů. Lázně ožily a výrazně omládly. I podpatky se objevily! Zkrátka víkend v lázních je zcela jiný než ve všední dny.

Po večeři jsem se odebrala do restaurace, abych nad novinami a skleničkou frankovky vyčkala začátku tanečního večera. Jindy prakticky prázdný prostor byl úplně plný. Jen ten nejmenší stoleček jsem ukořistila pro sebe. Bedlivým pozorováním jsem zjistila, že vzrostl počet mužů. U některých stolů seděli dokonce samí chlapi.

Úderem osmé začala hrát kapela, složená ze dvou muzikantů, a hráli dobře.

Na parketu už řádilo několik párů; bylo patrné, že jsou v Mšeném na tanečním večeru jako doma. Znali se i s muzikanty. Sedla jsem si se svou skleničkou dozadu, abych se mohla věnovat vědeckému zkoumání. Ani jsem se nestačila rozhlédnout, a už tu byl! Už přede mnou stál tanečník. Opravdový švihák lázeňský. No…švihák…malý, tlustý, starý. Ale tancoval celkem obstojně. Prozradil mi, že sem jezdí až z Roudnice. Jak jsem tak vypozorovala, nebyl sám. Přes týden se nevyskytují, o víkendu se objeví. Šviháci… po náročné půlhodině na parketu byla konečně pauza a tanečník se se mnou zdvořile rozloučil. Uf…doufala jsem, že tímto moje taneční kreace skončí, neb jsem se chtěla věnovat studiu prostředí, abych mohla zpracovat věrohodnou studii života lázeňského, leč sotva začali hrát, už tu zase byl! Tanečník! A jiný! Přitom vůkol sedělo množství žen bez partnerů. Když jsem vzhlédla a popatřila na tanečníka, trochu ve mně hrklo. To nebyl víkendový švihák, to byl klient lázeňský, a to přímo ten, jehož jsem zkoumala ve své předešlé práci. Ano…k tanci mě vyzval chlápek s obarvenými vlasy a náušnicemi v obou uších! Na sobě měl tentokrát pruhované triko, aby vynikly složité obrazy, vytetované na obou pažích. Zatímco jsme kráčeli k parketu, vycenil na mě prořídlý chrup a pronesl: „Jsem Pepa. Už jsem si vás všimnul včera v restauraci!“

Při tanci jsem se dozvěděla, že tetování teda ROZHODNĚ nemá z kriminálu, i když s kriminálníkama dělal na šachtě, že výroba tetování fest bolí, ale propíchnutí uší ne. O barvení vlasů se Pepa nezmínil. Po tanci mi poděkoval a pronesl něco v tom smyslu, že budeme vídat často. Tato informace mě lehce znepokojila a radši jsem prchla do bezpečí.

Zdá se, že v malých lázních to ožívá vždycky o víkendu. Ve všední dny nepřítomný lázeňský švihák se tu zjeví. S oděvem si nemusíte lámat hlavu – všechno je povoleno. Dnes je zase hudební večer. Bude sice bez tance, ale stejně se těším. Ve víru tance jsem totiž zanedbala svoje poslání a nevěnovala se dostatečně poctivému studiu prostředí. Končím tento elaborát optimistickým zvoláním: život lázeňský – život veselý!

Autor: Zuzana Zajícová | čtvrtek 12.11.2015 9:00 | karma článku: 21,80 | přečteno: 1101x
  • Další články autora

Zuzana Zajícová

Ty neumíš hrát šachy??

V divadle se pohybuji veskrze mezi mladými, a jsem tomu ráda. Někdy si dělají z nebohé stařenky srandu, případně nechápou, že neumím hrát šachy.

29.4.2024 v 9:05 | Karma: 27,70 | Přečteno: 649x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Já i vy máme štěstí

Vzpomínáte si na žebračky, držící v náručí zcela apatické miminko? Vyrojily se hned po revoluci 1989 a vydržely na pražských ulicích pár let.

15.4.2024 v 9:35 | Karma: 33,07 | Přečteno: 1198x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Jak jsem šla do pekla

...a to ještě ke všemu o Velikonocích. Navíc jsem se vrátila v čase, a to všechno dobrovolně. Někdy je to třeba...

2.4.2024 v 9:37 | Karma: 34,65 | Přečteno: 1878x | Diskuse| Fotoblogy

Zuzana Zajícová

Do tepláků!

Jsem divná já, nebo jsou divní ti, co chodí po ulici v teplákách? Když jsem byla malá, patřily tepláky do výbavy prakticky každého dítka;

4.3.2024 v 12:42 | Karma: 31,64 | Přečteno: 1313x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zajícová

Voní člověčinou….prokristapána! (Malé vědecké pojednání o jistých termínech)

Všichni jsme lidi. No a jeden každý z nás je člověk. V každém člověku pak je srdce a duše. V některých pak srdíčko a dušička. Jeden by nevěřil, co všechno se v nás najde. A ještě ke všemu voníme člověčinou.

26.1.2024 v 12:14 | Karma: 24,06 | Přečteno: 664x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

To je antisemitská i Bible? Část republikánů odmítá zákon na ochranu Židů

5. května 2024  15:58

Americká Sněmovna reprezentantů velkou většinou schválila návrh zákona zaměřeného proti...

Izrael zavřel hraniční přechod do Pásma Gazy. Humanitární pomoc tam končí

5. května 2024  14:36,  aktualizováno  15:52

Izraelská armáda v neděli oznámila, že po ostřelování uzavírá hraniční přechod Kerem Šalom, určený...

Policie obvinila řidiče kamionu za smrtelnou nehodu na D1, hrozí mu až šest let

5. května 2024  15:47

Karvinští kriminalisté obvinili litevského řidiče kamionu, který v sobotu narazil do osobního auta...

Sabotáže a jiné útoky. Rusko chystá Evropě perné chvíle, varují tajné služby

5. května 2024  15:40

Tajné služby v různých evropských zemí varují vlády, že Rusko plánuje sabotážní akce napříč...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,76
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik